Το βιβλίο υπολογίζεται να είναι έτοιμο σε ένα μήνα

ΠΟΙΟΣ


Εδώ μάλλον αρχίζουν τα δύσκολα και τα πιο βαρετά σε όλο το εγχείρημα! Οι περισσότεροι από εσάς ίσως με γνωρίζετε σαν stranger από αυτά που γράφω στο Κατοχικά Νέα . Το όνομα μου είναι Νικόλαος Γκονος και κάπου εδώ πρέπει να κάνω τα κλασικά και να σας δώσω ένα όμορφο και τυποποιημένο προφίλ ώστε να με συμπαθήσετε κοκ..άλλα δυστυχώς δεν μπορώ! Προσωπικά είμαι οπαδός του πανεπιστημονισμου...( μάλλον δική μου λέξη) κοινώς γελάω με τα σώβρακα όταν ακούω για εξειδικευμένους ,για εξειδίκευση ....Για μένα αυτή είναι μια από τις βασικές   αιτίες που η ανθρωπότητα σήμερα πάει κατά διαόλου...εκεί κάπου πέτυχαν τα "γατάκια" να αποκόψουν τον κριτικό νου και να δημιουργήσουν κλωνομαλακες μασημένης γνώσης!! Είμαι αισίως 43 και κάθε μέρα αφιερώνω λίγο από τον χρόνο μου να σκεφθώ για την αθανασία ..όταν καταλήξω κάπου θα σου πω!
Έχω κάνει σχεδόν όλου του κόσμου τις δουλειές ,έχω εργασθεί στο χρηματιστήριο τότε που οι επενδύσεις γινόντουσαν  πετώντας στο ταμπλό την τσίχλα που μασούσες ,όπου καθότανε η τσίχλα εσύ αγόραζες κέρδιζες και παινευόσουν πόσο καταπληκτικός επαγγελματίας είσαι(ΚΑΤΑΝΤΙΑ) , έχω ξεκινήσει μέχρι σήμερα 8 εταιρίες άλλες πολύ μεγάλες άλλες μικρές , δεν γνωρίζω αν πέτυχα γιατί είμαι τις άποψης ότι το χειροκρότημα πέφτει πάντα στο τέλος της παράστασης αλλά γνωρίζω ότι όσες δουλείες και αν έκανα τις έκανα με τον δικό μου τρόπο...η τις τελείωσα με τον δικό μου τρόπο! Σήμερα και τα τελευταία 8 χρόνια ασχολούμαι με το διαδίκτυο...αναγκαστικά μετά από σφαλιάρα συνεταιριστική ...να ναι καλά ο "φίλος" μου!Είμαι κλασικός μπαρακιας, πίνω εδώ και 28 χρόνια jack daniels , μαγειρεύω απίστευτα , αγαπάω ακόμα πιο απίστευτα, είμαι πολύ καλός εραστής , λατρεύω τον έρωτα ,την ζωή ,την ελευθερια .Βαριέμαι αντιστρόφως ανάλογα από τα θετικά που μόλις παρουσίασα ,βαριέμαι με την ταχύτητα αστραπής. Για αυτό αλλάζω ,δοκιμάζω ,χτυπιέμαι ,πέφτω και ξανασηκώνομαι συνέχεια γιατί μόνο έτσι μου αρέσει η ζωή μου! Αποφάσισα να γίνω συγγραφέας αν και δεν είναι το πρώτο βιβλίο που γράφω αλλά το δεύτερο....είναι η πρώτη φορά όμως που βγαίνω μπρος δηλαδή προωθώ την αφεντομουτσουνάρα μου....μάλλον γιατί το έχω πάρει σοβαρά και τουλάχιστον μέχρι να γράψω ένα σκορ ...όποιο σκορ....δεν θα βαρεθώ να τα τινάξω στον αέρα!
Εν ολίγοις αυτά τα αναγκαστικά μιας και αν θες να με γνωρίσεις θα το κάνεις πολλυυυυ καλύτερα μέσα από τα βιβλία ....που έρχονται!

Υ.Γ Γιατί είναι άχτι μου απο το Κατοχικά Νέα , μην φοβάστε το βιβλίο θα περάσει editing πριν βγει για τα ματάκια σας άρα οποιαδήποτε ορθογραφικά λάθη δεν θα σας τα βγάλουν.Βλέπεις φίλε εμένα μου αρέσει να παράγω ιδέα και βαριέμαι τα μάλα όποια άλλη αγγαρεία όπως πχ η διόρθωση ...αυτή θα την αφήσω σε άλλους για να μην χάνω ταχύτητα σκέψης ....με πιάνεις έτσι κολλημένε ορθογραφολαγνε?
Μην σε πλακώσω στα ιιιιι και πάθεις ίκτερο....